images/LOGO.png

بخش پشتیبانی گروه دابلیورید

 

Sand See My Products Edit

    

قوانین استفاده از پشتیبانی

توجه: قبل از ارسال درخواست به نکات زیر توجه نمایید:

  • برای هر درخواست ، سوال و یا طرح مشکل لازم است یک تیکت جداگانه ارسال نمایید.
  • برای پاسخ به درخواست ها از ارسال درخواست جدید خودداری نمایید ، وارد درخواست مورد نظر شده و دکمه ارسال پاسخ را بزنید.
  • موضوع درخواست را مطابق با نوع درخواست تعیین نمایید.
  • پس از اتمام هر درخواست و به نتیجه رسیدن آن درخواست مورد نظر را ببندید.
  • از ارسال پاسخ های پیاپی قبل از دریافت پاسخ کارشناس خودداری نمایید.

در صورت عدم رعایت موارد فوق ممکن است پاسخ گویی به درخواست شما انجام نشود و یا با تاخیر انجام شود.

 

آموزش های مرتبط با پشتیبانی و بروزرسانی های محصولات

به دلیل درخواست های مکرر شما عزیزان از نحوه پشتیبانی و بروزرسانی محصولات تولیدی وب سایت دابلیورید اقدام به انتشار آموزش کامل بخش پشتیبانی و نحوه دریافت بروزرسانی های جدید محصولات نموده است که هر کدام به تفکیک در زیر به آنها پرداخته شده است:

  • در صورتیکه یکی از کاربران قدیمی دابلیورید هستید و قبلا یک یا چند محصول از وب سایت دابلیورید خریداری نموده اید و اکنون قصد اضافه شدن به سرویس خدمات رسانی جدید این وب سایت را دارید بنابراین طبق آموزش گام به گام و تصویری که لینک دانلود آن در زیر قرار داده ایم عمل کنید (جهت دریافت بروی تصویر Old User کلیک کنید) پیرو 5 اطلاعیه قبلی مهلت کاربران مذکور در تاریخ 25 آبان ماه 1395 به پایان رسید و از تاریخ مذکور به بعد کاربران قدیمی که موفق به اضافه کردن خود به سیستم جدید نشده اند ، دیگر بروزرسانی دریافت نخواهند کرد و باید دوباره محصول یا محصولات مورد نظر خود را خریداری نمایند.

 

  • در صورتیکه قصد دریافت بروزرسانی یک یا چند محصول خریداری شده خود را در وب سایت دابلیورید دارید بنابراین طبق آموزش گام به گام و تصویری که لینک دانلود آن در زیر قرار داده ایم عمل کنید (جهت دریافت بروی تصویر New User کلیک کنید)

New User

 

4Khone
Apinik
CafeBazaar
Cando
IranApps
Myket
ParsHub
Myket
بالا
×
اطلاع از اخبار و اطلاعیه های مهم در خصوص توسعه ، ارتقاء برنامه ها ، فریمورها ، امکانات وب سایت و ... همگی در کانال اختصاصی دابلیورید ...          پیوستن به کانال